Opetusteknologia- Riesa vai rikkaus? 72ef1b635e9e4fd98d7aa5eb375ba013

Vuoden 2015 eEducation-hankkeen yleisötilaisuudet käynnistyvät. Tilaisuudessa julkaistaan e-kirja PEDAGOGISET KOKEILUT JAKOON! Polkuja interaktiiviseen yliopisto-opetukseen ja kirjan tekijät, jotka ovat yliopistomme eri yksiköistä, kertovat kokemuksiaan uudenlaisen oppikirjan synnyttämisestä. Lisäksi monitieteinen yliopistolaisista koottu paneeli ruotii opetusteknologian monia puolia yleisöä haastaen.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin kiinteäkokoinen upotus on laajasti yhteensopiva ja sopivin useimpiin käyttötarkoituksiin.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin responsiivinen eli mukautuva upotus soveltuu käyttöön responsiivisilla verkkosivuilla.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.