POMM1110 (kesä2021)

Monialaisten oppimiskokonaisuuksien perusteet
Contents
Media Page Solu 1 - Yleistä
Solu 1 - Yleistä
Media Page Solu 1 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 1 - Merkintöjä marginaalissa
Media Page Solu 1 - Ohjeet keskusteluun
Solu 1 - Ohjeet keskusteluun
Media Page Solu 3 - Yleistä
Solu 3 - Yleistä
Media Page Solu 3 - Miltä MOK näyttää?
Solu 3 - Miltä MOK näyttää?
Media Page Ääniklippi opehuoneesta 1
Ääniklippi opehuoneesta 1
Media Page Ääniklippi opehuoneesta 3
Ääniklippi opehuoneesta 3
Media Page Ääniklippi opehuoneesta 2
Ääniklippi opehuoneesta 2
Media Page Solu 3 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 3 - Merkintöjä marginaalissa
Media Page Solu 4 - Yleistä
Solu 4 - Yleistä
Media Page Solu 4 - Aktiiviset oppimisen lähestymistavat
Solu 4 - Aktiiviset oppimisen lähestymistavat
Media Page Solu 2 - Yleistä
Solu 2 - Yleistä
Media Page Solu 2 - Tieto- ja oppimiskäsitykset
Solu 2 - Tieto- ja oppimiskäsitykset
Media Page Solu 4 - Mistä liikkeelle?
Solu 4 - Mistä liikkeelle?
Media Page Solu 4 - Luovan kirjoittamisen harjoitus
Solu 4 - Luovan kirjoittamisen harjoitus
Media Page Solu 4 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 4 - Merkintöjä marginaalissa
Media Page Solu 5 - Yleistä
Solu 5 - Yleistä
Media Page Solu 5 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 5 - Merkintöjä marginaalissa
Media Page Solu 2 - Opettajan rooli oppimisen ohjaajana
Solu 2 - Opettajan rooli oppimisen ohjaajana
Media Page Solu 2 - Unelmien koulu
Solu 2 - Unelmien koulu
Media Page Solu 2 - Merkintöjä marginaalissa
Solu 2 - Merkintöjä marginaalissa
Media Page Multidisciplinary learning - building bridges in teachers’ basic education and continuing education
Multidisciplinary learning - building bridges in teachers’ basic education and continuing education
Media Page Jälkipuinnit
Videolla opettajat käyvät läpi taidelähtöisen opetuksen toteuttamista oppilasryhmän kanssa, mistä on hyvä aloittaa, mitä tulee huomioida?
Media Page Alkuleikki - tutustuminen
Videolla tutustutaan toisiin osallistujiin. Tämä hyvä erityisesti silloin kun osallistujat ovat toisilleen vieraita, esimerkiksi eri luokkien oppilaita.
Media Page Norsu, palmu ja gorilla
Tutustumisleikistä voidaan edetä hieman monimutkaisempiin improvisointiharjoituksiin.
Media Page Draamasopimus
Recording 17.05.2023-14.36
Media Page Valokuva-albumi
Recording 17.05.2023-14.37
Media Page Still-kuva
Recording 17.05.2023-14.39
Media Page Tunnepatsas
Recording 23.05.2023-13.59
Media Page Lehtijuttu
Recording 23.05.2023-14.51
Media Page Kaksi ryhmää, kaksi henkilöä
Recording 24.05.2023-09.18
Media Page Ohikävely ja valintojen kuja
Recording 24.05.2023-09.45
Media Page Tulevaisuuskuvia
Recording 24.05.2023-10.23
Media Page Päähenkilön kehittely
Recording 25.05.2023-09.51
Media Page Haastava tilanne nuoren elämässä
Recording 25.05.2023-16.37
Media Page Etäännyttäminen
Recording 29.05.2023-07.24
Media Page Mistä taideperustaisessa oppimisessa on kyse?
Recording 29.05.2023-07.28
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 19.4.2021
published_with_subtitles 21.4.2021
published_with_subtitles 21.4.2021
published_with_subtitles 17.5.2023
published_with_subtitles 17.5.2023

Still-kuva

03:58
published_with_subtitles 17.5.2023

Tunnepatsas

03:33
published_with_subtitles 23.5.2023

Lehtijuttu

08:56
published_with_subtitles 23.5.2023
published_with_subtitles 24.5.2023
published_with_subtitles 24.5.2023
published_with_subtitles 24.5.2023
published_with_subtitles 25.5.2023
published_with_subtitles 25.5.2023
published_with_subtitles 26.5.2023