Ruusupuisto tutkii ja keskustelee 8.12.2020: Mihin suuntaan opettajien koulutus? 914941f6c8784edb87cd76c1b15bb119

Verkkovälitteisessä joulukuun tilaisuudessa keskustellaan opettajankoulutuksen ajankohtaisista kysymyksistä ja kehityssuunnista. Vieraana on opetusneuvos Marjo Vesalainen opetus- ja kulttuuriministeriöstä. Kansallisen opettajankoulutusfoorumin JYU:n edustajien kommenttipuheenvuorot pitävät professori Mirja Tarnanen (OKL), laitoksen johtaja, yliopistonlehtori Sirpa Eskelä-Haapanen (OKL); professori Hannu Savolainen (kasvatustieteen laitos) ja yliopistotutkija Vesa Närhi (kasvatustieteen laitos).

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin kiinteäkokoinen upotus on laajasti yhteensopiva ja sopivin useimpiin käyttötarkoituksiin.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin responsiivinen eli mukautuva upotus soveltuu käyttöön responsiivisilla verkkosivuilla.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Tämä tallenne on tekstitetty automaattisen puheentunnistuksen avulla, jonka vuoksi tekstityksessä voi olla epätarkkuuksia. Voit kytkeä tekstityksen päälle klikkaamalla lainausmerkkikuvaketta videoruudussa.

This recording is captioned using automatic speech recognition, which may result in inaccuracies in the captions. You can turn captions on by clicking the quotation mark icon on the video screen.