ICILS tulosjulkaisu 37c7f477df7d4b3fb3931292a172a8e6

Miten sujuu 8.-luokkalaisilta diginatiiveilta tiedon käsittely ja tuottaminen? - Onko tietoteknologian hyödyntäminen poikien valtakuntaa, vai jyrääkö tyttöjen osaamistaso pojat?- Mitä on ohjelmoinnillinen ajattelu – osaavatko sitä vain tietokonenörtit?- Onko perhetaustalla merkitystä digitaitojen osaamisessa? - Millaiset tekijät koulussa edistävät ja mitkä estävät teknologian hyödyntämistä opetuksessa? - Kuka nuorta opettaa; mihin digitaitoihin koulussa keskitytään?

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin kiinteäkokoinen upotus on laajasti yhteensopiva ja sopivin useimpiin käyttötarkoituksiin.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.

Voit käyttää tätä koodia upottaaksesi median toiselle sivulle. Tämän koodin responsiivinen eli mukautuva upotus soveltuu käyttöön responsiivisilla verkkosivuilla.

Tämä sivu tukee myös oEmbed-upotusta.